Over ons

Over ons

Welkom bij Tandartspraktijk Tiel

Bij Tandartspraktijk Tiel komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Chassestraat 17. U kunt ons ook telefonisch bereiken via 0344-630456.

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen.

Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.

Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

Donderdag:

08:30 - 17:00

maandag08:30 - 17:00
dinsdag08:30 - 17:00
woensdag08:30 - 17:00
donderdag08:30 - 17:00
vrijdag08:30 - 12:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Chassestraat 17, 4001AK Tiel

Chassestraat 17
Tiel 4001AK
Route

Onze praktijk

Neem een kijkje in onze praktijk.

De route naar onze praktijk

Chassestraat 17
Tiel 4001AK
Route

Openingstijden

Open
maandag08:30 - 17:00
dinsdag08:30 - 17:00
woensdag08:30 - 17:00
donderdag08:30 - 17:00
vrijdag08:30 - 12:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Ons Team

Leer ons team kennen.

Geen foto

A. Ezissi

Tandarts

Geen foto

R. Rinck

Tandarts

Geen foto

M. Verstegen

Mondhygiënist

Geen foto

Jochem

Tandtechnieker

Geen foto

Janet

Preventieassistent

Geen foto

Kamilla

Preventieassistent

Geen foto

Diana

Tandartsassistent

Geen foto

Roswitha

Tandartsassistent

Geen foto

Tessa

Praktijkmanager

Patiëntervaringen

1429 reviews · ⭐ 9.2 gemiddeld

Gewoon goed

Ik vind het gewoon een prettige tandartspraktijk. Mijn inziens zijn ze eerlijk in hun mening en wat er bij mij gedaan is heb ik nog nooit klachten over gehad.

Vriendelijkheid

Je gaat bijna voor de gezelligheid.

Geweldig

Super geweldig, wil niemand anders, maak gelijk een andere afspraak

Goed

Jammer dat je bijna altijd een hele tijd moet wachten

Prima

Ze staan altijd voor mij klaar als het nodig is.

Prima behandeling

Goede behandeling

Hoewel een vervelende diagnose toch een prettig consult

Er was sprake van veel empathie. Er was ook ruimte voor humor . Duidelijke vervolgafspraken.

Snel geholpen door uiterst vriendelijk en vakkundig personeel

Snel geholpen door uiterst vriendelijk en vakkundige mensen!

Gewoon geweldig behulpzaam

Ik zit jammer genoeg in een rolstoel maar dat is geen probleem voor de medewerkers van deze praktijk ! Claudia Eberth

Goed

Fijne ervaring met aan dacht.

Uitsluitend

Mijn ervaring is bijzonder goed.

zeer professioneel en persoonlijk

De behandelingen zijn zeer professioneel met veel persoonlijke aandacht. Er wordt goed aangeven wat de behandeling inhoud en wat er gaat gebeuren.

Deskundig en goede uitleg

Helder en deskundig en goede contacten met externe partijen.

Fijne tandarts en mondhygiënist

Altijd hele behulpzame en vriendelijke mensen. Doen goed wat ze moeten doen.

Zeer aangename ervaring

Mensen die in het praktijk werken nemen de tijd jou gerust te stellen, zijn behulpzaam en bekwam.

prima

Heel correcte en snelle behandeling

Zeer prettig

Ik ben eindelijk super goed geholpen en ik wordt eindelijk verder geholpen Ben er nu voor de eerste keer geweest en heb dit als zeer fijn ervaren klacht uitgelegd en wordt nú opgelost

Top !

Janet is een topper Een aardige vrouw en verstaat haar vak voor 100%

Fijne tandarts praktijk

Ben al bijna 50 jaar bij deze praktijk deskundige mensen maar ook voor zorg wat het beste is voor de patiënt

Goed

Het was alemaal goed

Persoonlijke aandacht!

Zoals hierboven gemeld stel ik ook de aandacht voor mij als persoon zeer op prijs!

geweldig geholpen

ik ben zeer goed geholpen

Prima

Prettig

Het zijn toppers bij de tandarts praktijk

Altijd plezierig contact, hulpvaardig en snel

Vertrouwen

Voel me gezien en serieus genomen